lördag 16 juli 2011

"Mina bidrag till Midsommercropen"

Hej! Nu äntligen får ni se mina bidrag till Midsommercropen.


Som jag skrev i förra inlägget har jag haft mycket att göra, men nu som sagt har jag mycket pågång att visa er.

Tänkte blogga nu innan jag åker till Italien;) ska bli riktigt kul faktiskt!

Men sen när jag kommer hem igen blir det att blogga.

LO skiss utmaning

Man skulle göra en LO utefter en skiss och så här blev min. Faktiskt min första LO!




Kort färgutmaning
Man skulle göra ett kort bestod av rosa, turkos och grön.




Man skulle göra ett kort efter en skiss. Mitt blev ett rosa kort med en gullig magnolia:)

Här kan du gå in och kikahttp://www.svenskscrapbooking.se/galleri/displayimage.php?album=1304&pid=20231#top_display_media
Linnea;)



















2 kommentarer:

  1. Underbara alster du har gjort Linnea!!
    Min dotter är ett år äldre än dig och brinner också för denna hobby, så roligt att se så unga och duktiga scrappare!!
    Kram kram

    SvaraRadera

Tack så jättemycket! att du tog dig tid att kommentera hos mig:)
Det betyder obeskrivligt mycket.
kram Linnea