lördag 17 mars 2012

Hej!

Förlåt för dålig uppdatering:( Har inte riktigt haft tid till att pyssla men det ska det bli en ändring på. För ungefär två veckor sedan var jag i Karlstad på mässa och shoppade loss. Så nu har jag mycket roligt matrial att pyssla med.

Köpte en ursöt magnolia stämpel som jag tittat på länge men aldrig riktigt köpt. Men nu har jag gjort det iallafall och känner mig väldigt nöjd.

Den söta magnolia stämpeln fick pryda på det här kortet;)
Haha låter som värsta poeten här.
Kortet är 15x15 cm och går in marin blått. Åhh vad jag gillar den färgen;)

De underbara papprena kommer från Maja Design "Lantliv" jag har också andvänt mig av ett blått och ett vitt cardstock. Jag har chalkat alla kanter med walnut stain.
Den här urgulliga stämpeln köpte jag i Karlstad. En mässa som jag verkligen kan rekomendera;)

Jag har målat henne med Distress Ink och på mässan köpte jag faktisk refiller istället för dynor och jag märkte stor skillnad.

Klänning o paket: Faded jeans
Hår: Walnut stain, Vintage photo, Antique linen
Hud: Vintage photo, Tattered rose
Skor: Walnut stain
Strumpor: Antique linen
Blommor, blommor;)
Blommorna kommer som vanligt från WOC. Har sprayat lite glimmer mist och målat på gesso.


***
Den här andvändbara fjäril från Marta Stewart köpte jag också på mässan och jag är helt förälskad i den redan.

Jag har målat den med Crackle Paint och sen tagit på glassplitter. Det blir sååå underbart fint med glassplitter. För mig är det ett måste.
Här har jag en tag som jag chalkat med walnut stain och knytit dit en charm.

Jag har också en liten dekoration längst ner i hörnet som består av en notrulle, blomma och ett hjärta jag tyckte det blev lite fint;)

Ha en fortsatt trevlig helg!

KRAM Linnea

3 kommentarer:

  1. Underbart fint kort, Linnea!
    Din färgläggning är makalöst fin!
    Kul att du var i Karlstad, jag var också där!

    KRAM TILL DIG!
    SUSY

    SvaraRadera
  2. Wow, du är verkligen så duktig! Du färglägger fantastiskt fint och detta kortet var helt underbart med många fina detaljer att titta på!!
    Ha en underbar söndag!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert papper! Var gärna med i min candy som pågår nu! :)

    SvaraRadera

Tack så jättemycket! att du tog dig tid att kommentera hos mig:)
Det betyder obeskrivligt mycket.
kram Linnea