måndag 14 januari 2013

Hej ,hej, hej och hej igen!

gud va längesen det var jag blogga! Jag har ingen anledning alls till varför jag inte blogga? Det ända är att jag inte är lika sugen på scrapbooking längre. Jag har packat ner mitt scrapbooking skrivbord och allt. Men har en väldig stark känsla att börja igen. Scrapbooking ,pyssel. allt har vart min dröm ända sen jag var jätteliten! och för något år sedan var min högsta dröm att öppna en egen scrapbooking affär. Jag är en sån person som inte ger upp! utan vill alltid uppfylla det jag har drömt om. Det är väl både bra och dåligt antar jag...:/

jaja det jag förösker få fram är att om ni tycker jag verkligen ska satsa på bloggen. Verkligen gå in för det och kanske inte bara blogga om hur jag har gjort mina kort utan också annat kul inom scrapbooking. Eller lägga ner bloggen helt?
jag skulle bli sjuktglad om ni kommenterde hur ni tycker! det hjälper mig så mycket!

förlåt för att detta blev ett väldigt långt och rörigt inlägg. Mén jag vill iallafall tacka er som har läst min blogg!



1 kommentar:

  1. Hej Linnea!
    Som jag har saknat dig och dina otroligt vackra kort!
    Så kul med en liten kommentar och så hittar jag dig!
    Om du frågar mig så tycker jag självklart att du ska fortsätter, du är så makalöst duktig!
    Älskar din färgläggning och hur du sätter ihop dina vackra kort!
    Du är så otroligt inspirerande och duktig!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera

Tack så jättemycket! att du tog dig tid att kommentera hos mig:)
Det betyder obeskrivligt mycket.
kram Linnea